دانلود فایل رویکرد برنامه ریزی استراتژیک در سازمانهای آموزشی ایران

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)
این مقاله در قالب فرمت PDF قابل استفاده و آماده پرینت میباشد


در محیط رقابتی و پیچیده كسب و كار امروزی، موفقیت سازمان ها به طور گسترده ای وابسته به آگاهی از نقاط قوت و ضعف خود و بهبود مستمر در شاخص های كلیدی می باشد. از اين رو يکی از دغدغه های اساسی مديران اين سازمان ها دستیابی به يك روش ارزيابی جامع و كامل می باشد كه بتوانند به كمك آن تصويری دقیق از سازمان خود و عملکرد آن كسب نمايند.

يکی از مدل های كارآمد كه با نگرش استراتژيك به ارزيابی عملکرد سازمان می پردازد مدل كارت امتیازی متوازن می باشد كه علاوه بر ارزيابی مالی سازمان، عملکرد سازمان را از ابعاد مشتری، فرآيند های داخلی و رشد و يادگیری نیز مورد ارزيابی قرار می دهد. به خاطر وجود ديدگاههای سنتی مديريتی در سیستم آموزشی ايران به ندرت سازمانهای آموزشی از ابزار سنجش عملکرد متوازن (BSC)استفاده می كنند .

 دراين مقاله سعی شده است روند اجرايی برنامه ريزی استراتژيك به كمك كارت امتیازی متوازن ( BSC ) تا رسم نقشه استراتژی مناسب برای سیستم های آموزشی و تعیین شاخص های عملکردی نشان داده شود.







دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 4073 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: PDF

تعداد صفحات: 13

حجم فایل:1,271 کیلوبایت

 قیمت: 20,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل