دانلود فایل تعيين و شناسايي معيارهاي بخش بندي بازار خودرو بر مبناي نگرش منافع پژوهي خريد

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)
این مقاله در قالب فرمت PDF قابل استفاده و آماده پرینت میباشد


امروزه به دلیل افزايش رقابت، بازاريابی و تحقیقات بازار به عنوان مولفه های پیشرفت شرکت ها عمل می کنند و با شناسايی و ارزيابی مشتريان و بازار در صدد ارائه راهكارهايی برای بهبود هدف غايی شرکت ها يعنی سودآوری آنها هستند.افراد مزيت های متفاوتی را در محصولات جستجو می کنند و همین عامل باعث اهمیت بخش بندی بازار می شود.هدف کلی اين تحقیق تعیین وشناسائی معیارهای بخش بندی بازار بر اساس رويكرد منافع پژوهی خريد است.در تحقیق حاضر، از روش تحقیق همبستگی استفاده شده است. يافته های اين تحقیق نشان داد که بین ويژگی های رفتاری مصرف کنندگان با منافع پژوهی خريد ارتباط معناداری وجود دارد. همچنین بین بعضی از بین ويژگی های جمعیت شناختی مصرف کنندگان با منافع پژوهی خريد ارتباط معناداری وجود دارد. درانتها به برخی از محدوديتهای پژوهش اشاره شده است.


دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 3699 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: PDF

تعداد صفحات: 14

حجم فایل:927 کیلوبایت

 قیمت: 20,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل