فایل ارزیابی اهمیت نسبی (بعد آگاهی از وضعیت رقبا) هوشمندی رقابتی بر اثربخشی استراتژی های بازاریابی

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)
این مقاله در قالب فرمت PDF قابل استفاده و آماده پرینت میباشد


یكی از ویژگیهای بارز عصر حاضر تغییرات فزاینده در دانش بشری و عرصههای مختلف اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و تكنولوژیک است. در چنین شرایطی یكی از الزامات اساسی رقابت، شناخت ماهیت تغییرات و پیشبینی روند آتی بازار، فناوریها، ترجیحات و الگوهای رفتار مشتریان است. در عصر دانشی و رقابتی امروز سازمانها به جای رفتار واکنشی، انفعالی و تدافعی باید رفتار کنشی و پیشتازانه داشته باشند و قبل از وقوع حادثه به پیشبینی آن بپردازند.


دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 3548 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: PDF

تعداد صفحات: 10

حجم فایل:1,003 کیلوبایت

 قیمت: 20,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل