دانلود فایل بررسی روابط میان تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی و تصمیم گیری به خرید موبایل

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)
این مقاله در قالب فرمت PDF قابل استفاده و آماده پرینت میباشد



اقتصاد جهانی از کسب و کار سنتی به کسب و کار دیجیتالی پیش می رود و نمود بارز این حرکت تجارت الکترونیکی است. در عصری قرار داریم که در آن موفقیت به میزان زیادی به توسعه اقتصادی وابسته است. اینترنت به عنوان مؤثرترین بستر بازاریابی الکترونیکی با پوشش جهانی امکان رسیدن شرکت ها به بازارهای بین المللی را فراهم ساخته است.

برای دریافت و مطالعه کل مقاله مراحل خرید را تکمیل نمایید.

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 3717 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: PDF

تعداد صفحات: 10

حجم فایل:627 کیلوبایت

 قیمت: 20,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل