پیشرفت های روزافزون علم و تکنولوژی و لزوم حرکت به سمت استانداردهای جهانی، موجب شده است تا انقلابی عظیم در تفکر و فعالیت های سازمان ها بوجود آید و سازمان های بهداشتی نیز مشمول این قاعده اند. سازمان ها برای زنده و پویا ماندن در دنیای پررقابت امروز، باید بهبود و اصلاح را سرلوحه کار خود قرار دهند. این امر از طریق اعمال مهندسی مجدد فرآیندهای کسب وکار قابل اجرا است. مهندسی مجدد باعث می شود که اصلی ترین ذینفعان سازمان ها مردم یا مشتریان باشند.
برای دریافت کل مقاله مراحل خرید را تکمیل نمایید.
تعداد مشاهده: 3875 مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.pdf
فرمت فایل اصلی: PDF
تعداد صفحات: 12
حجم فایل:588 کیلوبایت