دانلود فایل رویکرد های نوین بازاریابی و تاثیر آن در ایجاد مزیت های رقابتی برای سازمان

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)
این فایل در قالب فرمت PDF قابل استفاده و آماده پرینت میباشد


فناوری اطلاعات با تسهیل برقراری ارتباط با مشتریان و افزایش سرعت و اثربخشی آن، زمینه بهبود عملکرد و نوآوری در ارائه خدمات را فراهم می سازد. شناسایی نیازهای مشتریان، بهره گیری از بازاریابی و سنجش علمی بازار از موارد ضروری برای کسب موفقیت در بازارهای رقابتی است. همچنین شناخت رویکرد های نوین بازاریابی یکی از مهم ترین مسائلی است که در زمینه تجارت مطرح می شود؛ این رویکرد ها فرصتی را برای شرکت ها فراهم می آورند که با استفاده از راههای ارتباطی متنوع تر به تشخیص فرصت های پدیدار شده در بازار پرداخته تا برتری خود را نسبت به رقبا افزایش دهند.

برای دریافت فایل کل مقاله مراحل خرید را تکمیل نمایید.


دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 4391 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: PDF

تعداد صفحات: 13

حجم فایل:578 کیلوبایت

 قیمت: 20,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل