دانلود فایل بررسی رابطه بین کیفیت محصول و اعتماد مشتریان خارجی به صادرکنندگان

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)
این فایل در قالب فرمت PDF قابل استفاده و آماده پرینت میباشد


اگرچه در ابتدا به نظر می رسد که اعتماد دارای مفهومی واضح و آشكار است، اما اگر در صدد دستیابی به تعریفی دقیق از آن باشیم، در می یابیم که در واقع چنین نیست. از نظر " دیوید و جانسون  " اعتماد خصیصه ای ثابت و بدون تغییر نیست. اعتماد به بطور مداوم در حال تغییر است و کسب و ایجاد آن گرچه بسیار دشوار است اما از دست دادن آن به راحتی اتفاق می افتد. افراد و سازمانها ممكن است اعتمادی را که طی سالهای متمادی کسب کرده اند، یک شبه از دست بدهند و هرگز نتوانند اعتماد از دست رفته را مجدداً به دست آورند.

برای دریافت فایل کل مقاله مراحل خرید را تکمیل نمایید.


دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 3932 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: PDF

تعداد صفحات: 10

حجم فایل:561 کیلوبایت

 قیمت: 20,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل