الگو برداری

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)

سازمان‌ها براي حفظ مشتريان، تعامل با تأمين‌كنندگان، بهره‌وري بيشتر كاركنان و ارتقاي مزيت‌هاي رقابتي، نيازمند شناخت رقبا،ابزار و مقايسه عملكرد خود در حوزه‌هاي مختلف كاري هستند. استراتژي‌هاي مختلفي براي بقا در ميدان رقابت معرفي مي‌شود. يكي از اين راهبردها، شناخت بازار ونحوه عملكرد ديگر سازمان‌ها و الگوبرداري از رفتار آنهاست. شركت‌هايي كه استراتژي تحليلي را سرلوحه بقاي خود قرار مي‌دهند، بهينه كاوي يا بنچ ماركينگ رابه عنوان يكي از راه‌هاي مؤثر بهبود مستمر و تعيين موقعيتخود در ميدان كسب و كار مي‌دانند.

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 3296 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: .pptx

تعداد صفحات: 43

حجم فایل:2,396 کیلوبایت

 قیمت: 55,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
برچسب ها: الگو برداری