پاورپوینت مـديـريت كيفيـت در مديريت مهندسي

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)

این پاورپوینت در مورد مـديـريت كيفيـت  در مديريت مهندسي در 50 اسلاید شامل مقدمه،تعریف، مـديـريت كيفيـت  در مديريت مهندسي،مدیریت کیفیت،مدیریت مهندسی،TQM،تعريف كيفيت،مديريت كيفيت جامع،اصول پياده سازي TQM،اصول دمينگ،مزاياي بکارگيري QFD،و...و منابع می باشد.

قسمتی از متن:

vكيفيت چيست؟

—دستيابي به استانداردهاي از پيش تعيين شده

—استانداردها با توجه به نيازها وانتظارات مشتري ها مشخص ميشوند.

—بايد بطور مستمر در استاندارد ها تجديد نظر شود.

—كار درست را بار اول درست انجام دادن و دفعات بعد بهتر انجام دادن.

— اين تعريف متضمن تصميم گيري كيفي، اجراي كيفي وارتقاي مستمر مي باشد.

—به نيازها و انتظارات منطقي مشتريها پاسخ دادن

—زير بناي تحولات اساسي در سازمانهاي ارائه خدمات در دو دهه اخير

 

 

vتعريف مديريت کيفيت جامع:

 

*TQM يک شيوه بهبود يافته تجارتي است. تکنيکي اثبات شده براي تضمين بقا در دنياي رقابتي. TQM فرايند توسعه فردي و تشکيلاتي است که هدف آن افزايش سطح رضايت همه افراد مربوط به سازمان از قبيل مشتريان، تامين کنندگان، سهامداران و کارکنان است. TQM از سه واژه، Total به نشانه کليت داشتن؛ Quality، به نشانه درجه برتري يک محصول و يا خدمت؛ و Management، به نشانه کردار، هنر و يا شيوه کنترل و رسيدگي و. . . است.

*نمودار پارتو

*نمودار جريان فرايند

*نمودار علت و معلول

*برگه هاي کنترل

*نمودار ستوني

*نمودارهاي کنترل

*نمودارهاي پراکندگي

مديريت كيفيت جامع

 

نگرشي كه بر مبناي آن مديريت سازمان با مشاركت تمامي كاركنان، مشتريان و تأمينكنندگان به بهبود مستمر كيفيت كه منجر به جلب رضايت مشتري ميشود، ميپردازد.

1 ) مديريت : مديران ارشد به طور كامل پايبند به اجرا هستند.

2 ) كيفيت : برآورده نمودن خواستههاي مشتريان

3 ) جامع : هركس كه با سازمان در ارتباط است، در فرآيند بهبود مستمر درگير ميشود.

تعريف كيفيت

 

 كيفيت راهي روشمند براي شناسايي و حل مسائل به منظور بهبود عملكرد است.                                  (دمينگ 1982)

 كشف آنچه مشتري ميخواهد، آموزش به كاركنان براي برآورده ساختن نياز مشتري و تحويل به موقع خدمات به مشتري.                                                                  (كرروزبي 1992)

 كيفيت يعني برآوردساختن نيازهاي مشتري در صد در صد موارد                                                        (هوگتون 1994)

 كيفيت زماني حاصل ميشود كه مشتريان شما بازميگردند اما محصولات برگشت نميشوند.             (نولمان و شانون 1992)

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 3676 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 50

حجم فایل:3,361 کیلوبایت

 قیمت: 55,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل