مقدمه 4
اينترنت و ساير اشکال فناوري اطلاعات و ارتباطات ICT 4
معلم با استفاده از فناوري در كلاس درس مي تواند اين شرايط را فراهم كند: 5
توصيف وضعيت موجود 6
گردآوري اطلاعات(شواهد 1) 8
نارسايي هاي يادگيري 9
اختلال يادگيري (ديسلكسي) Dyslexia 12
چگونگي تشخيص اختلالات يادگيري 14
روش مشاهده 15
روش مصاحبه 16
روش استفاده از آزمون هاي رواني 16
انواع ناتواني هاي يادگيري 17
راه هاي درمان اختلالات يادگيري 17
نقش تلويزيون در آموزش و يادگيري كودكان 18
نقش فناوري اطلاعات و ارتباطات در فرايند ياددهي و يادگيري 20
پيشينه پژوهش 23
اجراي راه حل 24
تمرين يك: 25
تمرين دوم: 25
تمرين سوم: 25
نقش لپ تاب در آموزش كودكان بر اساس گزارش سازمان ملل 27
چگونگي اجراي راه حل جديد، استفاده از لپ تاب 28
جمع آوري اطلاعات (شواهد2) 29
بررسي پيشرفت تحصيلي دانش آموزان و بخصوص سمانه با مقايسه نمرات آن ها قبل از اجراي اقدام و بعد از آن؛ 29
جدول يك: ميانگين نمرات هر دانش آموزان قبل از اجراي اقدام 30
جدول دو: ميانگين نمرات هر دانش آموزان بعد از اجراي اقدام 31
نمودار دو: ميانگين نمرات هر دانش آموزان بعد از اجراي اقدام 32
جدول سه: مقايسه ميانگين نمرات كلاس قبل و بعد از اقدام 32
نمودار سه: مقايسه ميانگين نمرات كلاس قبل و بعد از اقدام 33
بررسي عوامل رفتاري سمانه و اثر گذاري روش تدريس مبتني بر IT در روحيات او؛ 33
تجزيه و تحليل نتايج 35
جدول چهار: مقايسه درصد پيشرفت نمرات دانش آموزان قبل و بعد از اقدام 35
نمودار چهار: مقايسه درصد پيشرفت نمرات دانش آموزان قبل و بعد از اقدام 35
ارزش يابي تأثير اقدام جديد و تعيين اعتبار آن 35
نتيجه گيري و پيشنهادات 37
منابع مورد استفاده: 40
تعداد مشاهده: 2498 مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 47
حجم فایل:271 کیلوبایت