چگونه می توان با آموزش مهارت هاو روشهای زندگی سلامت روحی و روانی دانش آموزان را تقویت نمود

دسته بندي : 🔺سایر » 🔺درسی

چكيده. 3

مقدمه. 4

توصیف وضعیت موجود: 6

شواهد1. 8

تعاريف علمي متغيرهاي پژوهش. 8

تعريف علمي «سلامت روان». 9

تعريف علمي «منبع كنترل». 12

ابزارهای اطلاعاتی. 14

ابزارهاي اندازه گيري پژوهش. 14

1. پرسشنامه سلامت عمومي گلدبرگ (GHQ) 14

2. پرسشنامه منبع كنترل لونسون. 14

یافته های علمی. 15

ابعاد مهارتهاي زندگي. 20

تعريف منبع كنترل. 20

مروري بر ادبيات و پيشينه پژوهش. 21

تعريف مهارتهاي زندگي. 24

جمع بندي و نتيجه گيري از پيشينه پژوهش. 26

تجزیه وتحلیل وتفسیر داده ها. 27

بهداشت رواني و اهميت پيشگيري اوليه در مدارس. 30

ضمائم. 46

پیوست شماره 2. 50

فهرست منابع   54

دسته بندی: 🔺سایر » 🔺درسی

تعداد مشاهده: 2483 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 65

حجم فایل:247 کیلوبایت

 قیمت: 55,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل