تحقیق فایل در مورد رقابت در مدیریت تولید به همراه ترجمه

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)

رقابت در مدیریت تولید

مدیریت تولید

خلاصه

تولیدات پیچیده و افزایش تولید جهانی , رقابت های زیادی را به شرکت هایی که فرآیند مدیریت اطلاعاتی را تولید می کند اضافه می کنند . به منظور اجتناب از تاخیرها و پیامدهای بعدی حتی پروژه های کوچک محلی برای خودکار عمل کردن مدیریت اطلاعات تولید نیاز به کمی تفکر جهانی و زمان طولانی تر هستند .

این مقاله به خواننده یک بررسی از این نوع موضوعات را ارائه می دهد که یک کارخانه باید در هنگام کار جهت افزایش تولید و خودکار عمل کردن اطلاعات تولیدش با این ایده روبرو شود که فهمیدن نخستین قدم در اجتناب از مشکل ناحل آن می باشد .

مشکلاتی که در اینجا درباره آن بحث خواهیم کرد شامل :

 

هماهنگی و به روز کردن اطلاعات

دارا بودن حداقل ساختار اطلاعاتی متداول

تنوع و تربیت

افزایش روند فروش

افزایش روند تولید

جهانی شدن

استاندارد کردن

اعمال

کیفیت

رقابت در مدیریت تولید

مقدمه

مدیریت تولید چیست ؟ اگر شما در قسمت تولید فروش یا IT یک کارخانه بزرگ یا متوسط کار می کنید احتمالاً :

شما در حال کشمکش جهت تقسیم کردن اطلاعات تولیدی خود میان کاتالوگها , وب سایت خود , اینترنت یا مشتریهای خود , پورتالهای (مدخلهای) تولید هستید یا :

شما در حال صحبت درباره تکمیل یک پروژه تولید یا یک کاتالوگ تولیدی روی خط اصلاح شده می باشید یا :

شما سعی می کنید تا اطلاعات هم زمان تولید را که میان قسمت های مختلف کارخانه , سیستم ها و پروسه های آن وجود دارد بدست آورید یا :

قسمت فروش کارخانه در انتظار است تا شما ساختار و حمایت لازم را جهت افزایش اطلاعات تولید درج شده در پورتال تولید نهایی به آن ها ارائه دهید یا شما در شگفت هستید که چطور شما می توانید اطلاعات مناسبتری را برای سیستم تولید خود پیشنهاد کنید .

مشکل نیست که دریابیم این نیاز ها چگونه با هم مرتبط می باشند , هر یک از آن ها قسمتی از نیاز بزرگتر اطلاعات مدیریت تولید می باشد اطلاعات مدیریت تولید روند کنترل کیفیت ارائه اطلاعات تولید از فروشنده به خریدار است .

این قسمت از یک تی رت در هر صنعت است و ظاهراً بغرنج تر می شود . هر فروشی نیاز به یک فروشنده جهت ارائه اطلاعات تولید , اطلاعات تکنیکی و اطلاعات قیمت گذاری و توصیفات تولید , گرافیک ها دارد و یک خریدار از این اطلاعات جهت انتخاب کردن و داشتن یک گزینه سود می برد این اطلاعات از جهات متعدد مثل جنبه مهندسی بازاریابی , تهیه کننده های چند تایی و مدیریت تولید و انتقال از طریق کانالها و کاتالوگهای چاپی , وب سایتها وسیستم های تولید برای خریداران جمع آوری می شود .

هرچقدر تعداد این جوانب یعنی فروشنده ها , کانال ها و خریداران بیشتر شود احتمال و میزان اشتباه بیشتر می شود .

به چه دلیل مدیریت تولید اینقدر رقابت انگیز است ؟

مدیریت تولید در مورد مدریت کیفیت و جریان اطلاعات تولید گذر تولید کرده از فروشندگان داخلی یک کارخانه و میان کارخانجات است . بسیاری از مدرم مسول یک بخش کوچک از روند اطلاعات مدیریت  هستند از نظر فرهنگی مردم کمی , اگر نگوییم هیچ کس , مسول کلی می باشند . مشابه رقابت چند فرد نا بینا که سعی دارند تا یک فیل را از طریق احساس کردن توصیف کنند , هر فرد در پروسه کلی , سهم خود را در پروسه درک می کند اما عده کمی رقابت کلی را می بینند .

Challenges in Product Management

Product management

Summary

Complex products and global integrations add additional challenges to a companies product information management process. In order to avoid delays and future issues, even small local projects to automate product information management need to think a bit globally and longer term.

This white paper provides the reader with an overview of the typical issues a company has to face when working to integrate and automate its product information, with the idea that understanding the problem is the first step in avoiding or solving it.

The problems discussed include:

•           Data Synchronization and Update

•           The “Minimum Common Data Structure” Issue

•           Variation and Configuration

•           Sales Process Integration

•           Procurement Process Integration

•           Globalization

•           Standardization

•           Operations

•           Quality

Challenges in Product Management

 

 

Introduction

What Is Product Management?

If you work in procurement, sales or IT for a large or mid-sized company, it’s likely that:

•           You’re struggling to coordinate your product information between catalogs, your web site, your intranet or your customers’ e-procurement portals, or

•           You’re talking about implementing a product configurator or an improved online product catalog, or

•           You’re trying to maintain and synchronize product data internally between multiple divisions, systems, and processes, or

•           Sales is looking to you to provide the infrastructure and support to integrate product information into a customer’s e-procurement portal, or

•           You’re wondering how you can streamline your procurement process, or how to get vendors to provide better information for your e-procurement system.

It’s not hard to see how these questions are related; each is a piece of the larger question of product information management.

Product information management is the process of controlling the quality and flow of product information from seller to buyer.

It’s a part of every business in every industry, and it’s become exponentially more complicated. Every sale requires a seller to provide product information - technical information, pricing information, product descriptions, graphics - and a buyer to use this information to make a choice. This information comes from multiple sources – engineering, marketing, sub-suppliers and product management and moves through multiple “channels” - print catalogs, web sites, procurement systems - to multiple buyers. As the number of each increases - sellers, channels, buyers - so do errors and costs.

Why Is Product Management So Challenging?

Product management is about managing the quality and flow of product information across internal boarders within a company and between companies. Many people are responsible for a small portion of the overall product information management process, but traditionally few people, if anyone, are responsible for the entirety. Similar to the challenge of multiple blind men trying to describe an elephant by feel, each participant in the overall process understands his part in the process, but few see the complete challenge.

فرمت فایل : Word ( قابل ویرایش )

تعداد صفحات : 18

 

 


 

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 1966 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: word

تعداد صفحات: 18

حجم فایل:16 کیلوبایت

 قیمت: 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل