پاورپوینت تحقیقات بازاریابی و سیستم های اطلاعاتی

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)

بخشی از متـنِ ایـن پاورپوینت :

تهیه اطلاعات :
منابع‌ داخلی : اکثر مدیران بازاریابی باری تصمیم گیریهای خود از اطلاعات منابع داخلی و گزارشها استفاده می کنند
اطلاعات و اخبار بازاریابی : به اطلاعات روزانه دربازه تحولات و تغییرات محیط بازاریابی ، اطلاعات و اخبار بازاریابی می گویند
تحقیقات بازاریابی : عامل ارتباط دهنده مصرف کننده
مشتری و جامعه از طریق اطلاعات به بازاریاب
فرآیند تحقیات بازاریابی

فهرست مطالب
مقدمه
سیستم اطلاعات بازاریابی
تعیین اطلاعات مورد نیاز
تهیه اطلاعات
تحقیقات بازاریابی.
فرایند تحقیقات بازاریاب
جمع آوری اطلاعات از منابع
تجزیه و تحلیل اطلاعات
سیستم اطلاعات بازاریابی
شامل افراد،‌ تجهیزات و روش های جمع آوری ، طبقه بندی ، تجزیه و تحلیل ، ارزیابی و توزیع به موقع اطلاعات صحیح به تصمیم گیرندگاه بازاریابی است
تعیین اطلاعات مورد نیاز
یک سیستم اطلاعات بازاریابی خوب ، سیستمی است که بین اطلاعات مورد نیاز مدیران از یک سو و اطلاعاتی که فراهم کردن آن عملاً ممکن است ، از سوی دیگر تعامل برقرار کند ...

تـوضـیـحــاتِ فـایــل :

این فایل با فرمت power point ( قابل ویرایش ) در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

تعداد اسلایدها :14

بــانـک تـحقـیـق و پاورپوینت رشتــه مدیریت

- قابل ارائه و مناسب بعنوان پروژه کلاسی

- این پاورپوینت کاملا استاندارد بوده و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی رعایت شده است.  

کـلمـات کـلـیـدی : ,تحقیقات بازاریابی  , پاورپوینت تحقیقات بازاریابی  , دانلود رایگان پاورپوینت تحقیقات بازاریابی  , دانلود پاورپوینت تحقیقات بازاریابی  , دانلود

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 4618 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: power point

تعداد صفحات: 14

حجم فایل:2,097 کیلوبایت

 قیمت: 20,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل