بررسی مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)

تعریف استراتژی:

واژه استراتژی به چهار مقوله استناد می کند:

  1. نهادینه ساختن خشونت
  2. فعال سازی ذهن
  3. بهبود بخشیدن به تصویرگری ذهن
  4. روش شناسی منفک بودن از زمان

توجه به عامل زمان و تفکیک آن به دو سطح:

  • زمان تاکتیک، که گردش آن بدون توقف و پیوسته است و انجام امور خرد و بی نهایت مولد در حیات یک موسسه، شرکت و سازمان را شامل می شود.
  • زمان استراتژیک، که گردش آن ناپیوسته است و برای تصمیمات بزرگ و عمده تنظیم می شود، زیربنای آن مکاتب و اصولی است که تفکر انتقادی مداوم را امکان پذیر می سازد؛ لذا به ایجاد یک دوگانگی می انجامد و در یک زمان گذشته و حال با هم حضور می یابند.

 

فرمت فایل : Word ( قابل ویرایش )

تعداد صفحات : 22

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 1599 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: power point

تعداد صفحات: 22

حجم فایل:15 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل