فصل 2 كامل در زمينه يادگيري الكترونيكي و شبكه هاي اجتماعي
Table of Contents
مبانی نظری و پیشینۀ پژوهش... 2
1-2 مقدمه. 3
2-2 آموزش از راه دور. 3
1-2-2 تاریخچه آموزش از راه دور. 4
2-2-2 تاریخچه آموزش از راه دور در ايران.. 7
3-2 نسلهاي آموزش از راه دور. 8
1-3-2 نسل اول.. 8
2-3-2 نسل دوم. 9
3-3-2 نسل سوم. 9
4-3-2 نسل چهارم. 10
5-3-2 نسل پنجم. 11
4-2 آموزش الکترونیکی.. 11
1-4-2 تعاریف آموزش الکترونیکی.. 12
2-4-2 هدف آموزش الکترونیکی.. 13
3-4-2 تاریخچه آموزش الکترونیکی.. 14
1-3-4-2 تاریخچه آموزش الکترونیکی در جهان.. 14
2-3-4-2 تاریخچه آموزش الکترونیکی در ایران.. 15
5-2 یادگیری الکترونیکی.. 15
1-5-2 کاربرد مفهوم E در یادگیری الکترونیکی.. 16
2-5-2 تعریف یادگیری الکترونیکی.. 17
3-5-2 رابطه آموزش از راه دور با یادگیری الکترونیکی.. 18
4-5-2 دیدگاههای یادگیری الکترونیکی.. 19
5-5-2 ویژگیهای یادگیری الکترونیکی.. 20
6-5-2 انواع یادگیری الکترونیکی.. 20
7-5-2 عوامل مؤثر بر استفاده از یادگیری الکترونیکی.. 24
8-5-2 منافع و مزایای یادگیری الکترونیکی.. 24
9-5-2 چالشهای یادگیری الکترونیکی.. 27
10-5-2 تعریف دوره الکترونیکی.. 28
6-2 رویکرد ارتباطگرایی.. 29
7-2 سامانه اجتماعی ادمودو. 30
1-7-2 کاربردهای ادمودو. 31
2-7-2 کار با ادمودو. 32
1-2-7-2 از دیدگاه معلمان. 32
2-7-2-2 از دیدگاه دانش آموزان. 39
3-7-2 جنبه اجتماعی ادمودو. 44
8-2 اهمیت یادگیري الکترونیکی مهارتهاي فنی و حرفهاي.. 46
تعداد مشاهده: 3128 مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 47
حجم فایل:2,734 کیلوبایت