مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

دسته بندي : 🔺سایر » 🔺درسی

پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) مناسب ارائه سیستم های اطلاعات مدیریت

استراتژی ها یا ابزارهایی است که تمام روابط وتعاملات با مشتریان بالفعل را مدیریت کرده وبه سود دهی بیشتر کسب و کار ورضایت مشتریان کمک می کند.                                                                     

مباحث بررسی شده شامل :

  • مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟
  • اهداف CRM
  • انواع CRM در سازمانها
  • CRM استراتژیک
  • CRM  عملیاتی
  • CRM  تحلیلی
  • CRM  تعاملی
  • کارکرد CRM
دسته بندی: 🔺سایر » 🔺درسی

تعداد مشاهده: 2724 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 18

حجم فایل:1,194 کیلوبایت

 قیمت: 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل