فایل بررسي رابطه هوش هيجاني و سرسختي روانشناختي با خودكارآمدي در مديران مدارس
دسته بندي :
کالاهای دیجیتال »
رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)
دانلود پایان نامه بررسي رابطه هوش هيجاني و سرسختي روانشناختي با خودكارآمدي در مديران مدارس شهرستان شوش
این پایان نامه با فرمت word قابل ویرایش ، آماده پرینت و ارائه به عنوان پروژه پایانی میباشد
پايان نامه جهت اخذ درجه كارشناسي ارشد «M.A»
فهرست کلی:
1-1- مقدمه
با عنايت به اينكه آموزش و پرورش به عنوان اساس و زيربناي توسعه فرهنگي،
اجتماعي، اقتصادي و سياسي هر جامعه است و از آنجاييكه بخش قابل توجهي از
فعاليتهاي آموزش و پرورش در مدارس صورت ميگيرد، مدارس به عنوان يك نظام
اجتماعي حساس و مهم، از جايگاه خاصي برخوردارند. مدارس در صورتي خواهند
توانست وظيفه خطيري را كه بر دوش آنهاست به نحو احسن انجام دهند كه
سازمانهاي سالم و پويايي باشند...
و.......
1-2- بيان مساله
بدون ترديد هر مدرسهاي كه به دنبال كسب نام و اعتبار است، آرزو دارد كه
معلمان و دانشآموزان به درستي و با كيفيت بالايي فرآيند تدريس و يادگيري
را بر اساس انتظارات و اهداف آموزشي دنبال نمايند و در اين ميان مديران در
نقش رهبري، تأثير بسياري در ايجاد جو رواني مناسب و برقراري روابط انساني
مطلوب و نهايتاً تحقق اهداف آموزشي مدارس دارند ( بيكزاد و همكاران، 1391
). يكي از متغيرهاي پژوهش، كه با هوش هيجاني و سرسختي ...
و.......
1-3- اهميت موضوع
اهميت انجام اين پژوهش از آنجا مي باشد كه در هر نظام
آموزشي، خودكارآمدي مديران مدارس به عنوان شاخص مهم توفيق فعاليتهاي علمي و
آموزشي محسوب ميشود. بررسي عوامل موثر بر خودكارآمدي ( هوش هيجاني و
سرسختي روانشناختي ) مديران مدارس....
و.......
1-4- اهداف پژوهش
هدف اصلي: تعيين ميزان رابطه بين هوش هيجاني و سرسختي روانشناختي با خودكارآمدي در مديران مدارس شهر شوش
1- تعيين ميزان رابطه بين هوش هيجاني با خودكارآمدي در مديران
1-1- تعيين ميزان رابطه بين مولفه ارزيابي و ابراز هيجاني با خودكارآمدي در مديران
1-2- تعيين ميزان رابطه بين مولفه تنظيم هيجاني با خودكارآمدي در مديران
1-3- تعيين ميزان رابطه بين مولفه بهره برداري از هيجان با خودكارآمدي در مديران
و.......
1-5- سوالات پژوهش
سوال اصلي: آيا بين هوش هيجاني و سرسختي روانشناختي با خودكارآمدي در مديران مدارس شهر شوش رابطه وجود دارد؟
1- آيا بين هوش هيجاني با خودكارآمدي در مديران رابطه وجود دارد؟
1-1- آيا بين مولفه ارزيابي و ابراز هيجاني با خودكارآمدي در مديران رابطه وجود دارد؟
1-2- آيا بين مولفه تنظيم هيجاني با خودكارآمدي در مديران رابطه وجود دارد؟
1-3- آيا بين مولفه بهره برداري از هيجان با خودكارآمدي در مديران رابطه وجود دارد؟
و.......
1-6- فرضيه هاي پژوهش
فرصيه اصلي: بين هوش هيجاني و سرسختي روانشناختي با خودكارآمدي در مديران مدارس شهر شوش رابطه وجود دارد.
1- بين هوش هيجاني با خودكارآمدي در مديران رابطه وجود دارد.
1-1- بين مولفه ارزيابي و ابراز هيجاني با خودكارآمدي در مديران رابطه وجود دارد.
1-2- بين مولفه تنظيم هيجاني با خودكارآمدي در مديران رابطه وجود دارد.
1-3- بين مولفه بهره برداري از هيجان با خودكارآمدي در مديران رابطه وجود دارد.
و.......
1-7- تعاريف واژه ها و اصطلاحات پژوهش
و.......