مبانی نظری تجارت الکترونیکی

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)

مبانی نظری تجارت الکترونیکی

                      فهرست

فصل اول : اصول تجارت الکترونیکی------------------------------------ 4

فصل دوم : بازارهای الکترونیکی ---------------------------------------31

فصل سوم: خرده فروشی در تجارت الکترونیکی---------------------------- 44

فصل چهارم : تاثیرات تجارت الکترونیکی بر رفتار مصرف کنندگان-------------- 57

فصل پنجم : تجارت الکترونیکی B2B-----------------------------------79

فصل ششم : زیرساخت ها وشبکه های سازمانی درتجارت الکترونیکی-------------86

فصل هفتم : موضوعات اساسی و قانونی تجارت الکترونیکی---------------------97

فصل هشتم : سیستم های پرداخت الکترونیکی-----------------------------105

فصل نهم : استراتژی تجارت الکترونیکی---------------------------------114

              فصل اول : اصول تجارت الکترونیکی

مقدمه ------------------------------------------------------------- 5

1.1. تاریخچه مختصر تجارت الکترونیکی------------------------------------- 5

1.2.تعاریف تجارت الکترونیکی-------------------------------------------- 7

1.3.تجارت الكترونيكي در برابر تجارت سنتي(Traditional commerce)------------11
1.4. طبقه بندی تجارت الکترونیکی از دیدگاه های متفاوت-------------------------13

1.5. جایگاه تجارت الکترونیکی در آینده------------------------------------- 16

1.6. عوامل محرک تجارت الکترونیکی---------------------------------------20

1.7. منافع و محدودیت های تجارت الکترونیکی-------------------------------- 25

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 2872 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: word.doc

تعداد صفحات: 117

حجم فایل:3,797 کیلوبایت

 قیمت: 65,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل