مبانی نظری فصل دوم: بررسی رابطه هوش هیجانی و هوش معنوی با فرسودگی شغلی به همراه منابع

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)

مبانی نظری فصل دوم: بررسی رابطه هوش هیجانی و هوش معنوی با فرسودگی شغلی   به همراه منابع

فهرست

فصل دوم: مروري بر ادبيات و پيشينه تحقيق
مقدمه    13
2- 1- فرسودگی شغلی    13
1-2- 1- تعاریف فرسودگی شغلی    14
1-2- 2- گروه‌های در معرض خطر فرسودگی شغلی    15
1-2- 3- علائم و نشانه‌های فرسودگی شغلی    17
1-2- 4- عوامل مؤثر در فرسودگی شغلی:    18
1-2- 5- علل فرسودگی شغلی:    21
1-2- 6- رویکردهای مختلف نسبت به فرسودگی شغلی:    24
1-2- 7- رویکرد بالینی    24
1-2- 8- رویکرد روان‌شناختی – اجتماعی    25
1-2- 9- رویکرد تعاملی چرنیس    25
1-2- 10- مدل کپنر    27
1-2- 11- رویکرد ساختاری:    27
1-2- 12- مراحل و سیر فرسودگی    28
1-2- 13- پيامدهاي فرسودگي شغلي    28
1-2- 14- راهبردهاي مقابله با فرسودگي شغلي    29
1-2- 15- راهبردهاي سازماني مقابله با فرسودگي شغلي    30
1-2- 16- شیوه‌های پيشگيري از فرسودگي شغلي    30
1-2- 17- راه حل‌های كوتاه مدت و بلند مدت براي مقابله با فرسودگي شغلي    31
1-2- 18- درمان فرسودگي شغلي    33
1-2- 19- روش‌های درمانی    33
19-1-2- 1- روان درمانی:    33
19-1-2- 2- درمان‌های شیمیایی:    34
19-1-2- 3- درمان‌های فیزیکی:    34
19-1-2- 4- درمان‌های عصبی:    34
2- 2- هوش عاطفی    34
2-2- 1- عوامل مؤثر بر هوش    36
2-2- 2- انواع هوش:    36
2-2- 3- تعریف هوش هیجانی:    37
2-2- 4- تاریخچه ظهور و پیدایش هوش هیجانی:    37
2-2- 5- دیدگاه‌های مختلف مربوط به هوش هیجانی و مؤلفه‌های آن    40
5-2-2- 1- هوش هیجانی مبتنی بر صفات شخصی (ترکیبی)    40
5-2-2- 2- هوش هیجانی مبتنی بر توانمندی    40
2-2- 6- هوش هیجانی از دیدگاه گلمن:    41
6-2-2- 1- خودآگاهی    41
6-2-2- 2- خود کنترلی    42
6-2-2- 3- انگیزش    42
6-2-2- 4- همدلی یا شناسایی هیجان‌های دیگران    43
6-2-2- 5- مدیریت روابط یا مهارت اجتماعی:    43
2-2- 7- هوش هیجانی از دیدگاه "بار-آن":    44
1-7-2-2- حیطه درون فردی    46
7-2-2- 2- حیطه برون فردی    47
7-2-2- 3- حیطه سازگاری    48
7-2-2- 4- حیطه کنترل استرس    48
7-2-2- 5- حیطه خلق کلی    49
2-2- 8- هوش عاطفی از دیدگاه (مایر و سالووی)    49
8-2-2- 1- خودآگاهی:    49
8-2-2- 2- خود نظم دهی (خود مدیریتی) :    50
8-2-2- 3- خود انگیزشی:    51
8-2-2- 4- همدلی:    51
8-2-2- 5- مهارت‌های اجتماعی یا تنظیم روابط با دیگران:    51
2-2- 9- ابعاد هوش عاطفی در مدیریت و رهبری در دیدگاه مایر و سالووی    51
2-2- 10- هوش عاطفی از دیدگاه "گاردنر":    53
10-2-2- 1- هوش تصویری – فضایی:    53
10-2-2- 2- هوش کلامی- زبانی    54
10-2-2- 3- هوش منطقی – ریاضی    54
10-2-2- 4- هوش اندامی‌– جنبشی    55
5-10-2-2- هوش موسیقیایی    55
6-10-2-2- هوش میان فردی:    56
7-10-2-2- هوش درون فردی    56
8-10-2-2- هوش طبیعت گرا    56
10-2-2- 9- هوش هیجانی از دید گاه "کوپر":    57
2- 3- هوش معنوی    58
3-2- 1- نعمت هوش    58
3-2- 2- نماد هوش معنوی    59
3-2- 3- توصیف معنویت    59
3-2- 4- توصیف هوش    60
3-2- 5- مفهوم کلی هوش معنوی    62
3-2- 6- هم سویی هوش و تجربه معنوی در توانایی حل مسئله    64
3-2- 7- تشخیص افتراقی هوش معنوی باهوش کلی و هیجانی    64
3-2- 8- هوش معنوی و مؤلفه‌های آن:    65
3-2- 9- مبانی هوش معنوی    68
3-2- 10- جايگاه هوش معنوي در سازمان    70
11-3-2- راهكارهاي رشد و تقويت هوش معنوي از منظر آموزه‌های دين اسلام    71
2- 4- تحقیقات انجام شده در داخل و خارج از کشور:    73
4-2- 1- تحقیقات داخلی:    73
4-2- 2- تحقیقات خارجی:    75

 

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 2502 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.docx

فرمت فایل اصلی: word.doc

تعداد صفحات: 72

حجم فایل:209 کیلوبایت

 قیمت: 55,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل