فایل بیس انگلیسی تأثير تبليغات دهان به دهان الكترونيكي بر قصد خريد ويژه

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)

مقاله بیس انگلیسی تأثير تبليغات دهان به دهان الكترونيكي بر قصد خريد ويژه در قالب pdf و در ۲۶ صفحه ارائه گردید

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 3215 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: Pdf , zip

تعداد صفحات: 26

حجم فایل:654 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل