آشنایی با جفت ارزها و کراس ها در بازار فارکس بخش سوم

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » 🔺پاورپوینت ها

ترید کردن در فارکس به معنی خرید هم‌زمان یک ارز و فروش ارز دیگر به صورت پایاپای است. ارزها از طریق بروکر به صورت جفتی معامله می‌شوند، برای مثال، یورو و دلار آمریکا (EUR/USD) یا پوند انگلیس و ین ژاپن (GBP/JPY). وقتی در بازار فارکس معامله می‌کنید، ارزها را به صورت جفت خرید و فروش خواهید کرد. تصور کنید که هر دو ارز، به طور مداوم در رقابت با ارز دیگری است که در آن سوی طناب قرار دارد. نرخ ارز بر اساس این‌که کدام ارز در حال حاضر قوی‌تر است، در نوسان می باشد.

هدف از معامله در فارکس، تبدیل یک ارز به ارز دیگر با این پیش‌بینی که قیمتِ آن تغییر خواهد کرد، می‌باشد. یعنی فرض بر این است که قیمت ارز خریداری شده نسبت به ارز فروخته شده افزایش پیدا خواهد کرد.

ارز پایه چیست؟ ارز متقابل چیست؟

نرخ تبدیل ارز، نسبت ارزش یک ارز به ارز دیگر است. برای مثال، نرخ تبدیل ارز USDCHF نشان می‌دهد که چند دلار آمریکا می‌تواند یک فرانک سوئیس را خریداری کند، یا چند فرانک سوئیس نیاز است تا بتوانید ۱ دلار آمریکا را بخرید.

ارزها در فارکس همیشه به صورت جفت نمایش داده می‌شوند، مانند (GBP/USD) و (USD/JPY)

زیرا در هر معامله به طور هم‌زمان یک ارز خریداری و ارز دیگر به فروش می‌رسد. در این‌جا یک مثال نرخ تبدیل ارز، برای پوند انگلیس در برابر دلار آمریکا بیان می‌کنیم:

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » 🔺پاورپوینت ها

تعداد مشاهده: 438 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: پاورپوینت

تعداد صفحات: 30

حجم فایل:4,097 کیلوبایت

 قیمت: 29,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل