PDF رمان فودوشین از سارا رایگان با ژانر عاشقانه اجتماعی رمان کامل در 3740صفحه

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رمان

رمان: فودوشین
نویسنده: #سارا_رایگان
ژانر: #عاشقانه #اجتماعی روانشناسی
تعداد صفحات رمان: ۳۷۴۲


فودوشین:کلمه‌ای ژاپنی 不動心 به معنای:
قلبت را بی‌حرکت نگه داری، پابرجا در مقابل شادی و اندوه)
ماجرای زندگی آرامش، دختر جوان و سرکشی است که چون در کودکی مورد تعرض برادر حیوون صفتش قرار میگرفته، حالا در خانه‌ای مستقل و دور از خانواده زندگی می‌کند و طی اتفاقاتی مجبور به ازدواج با طوفان، مردی رنج کشیده، جوانمرد و سرد می‌شود که از او متنفر است و شروع این زندگی مشترک و پر از تنفر همراه با رخ دادن ماجراهای عجیب و برملا کردن رازهایی از گذشته‌ی هر دویشان می‌باشد. رازهایی که عادی نیست بلکه...

🌼شخصیت های اصلی:

🌼طوفان:
به شدت حامی،فداکار،قوی،محکم،استوار،باهوش،زرنگ،مشتی و بامرام،درسته عصبیه و خشن ولی قلبش قده گنجیشکه و مهربونه،از بچگیش سختی زیاد کشیده و برای خواهر و برادرش مثل یه پدره.


🌼آرامش:
یه دختر مظلوم،آروم،محکم،با اینکه عذاب کشیده و روح و جسمش زخمیه ولی همچنان قویه و زندگیشو میخواد بسازه.(و بقول طوفان آرامش برعکس اسمش مخل آسایش و بمب مخربه😂😁)


🌼شخصیتای فرعی داستان:
سحر(خواهر آرامش)،سینا(داداش طوفان)،مهرداد.
با بقیه شخصیت ها در ادامه ی داستان آشنا میشین😁.


🌼زاویه دید: از زبان آرامش و طوفان،راوی.

🌼نوع قلم: ساده و روان،دیالوگا به جا، احساسات خیلی خوب بیان شده بود،به شخصه دیالوگای طوفان لحن لاتیش رو خیلی دوست داشتم.رمان قلم قوی ای داشت👌.


🌼داستان درمورد دختری بنام آرامشه که از کودکی تا نوجوانی مورد تجاوز و آزار و اذیت برادر ناتنیش قرار گرفته و فوبیای مردهراسی داره و از مردا بشدت متنفره و با خواهرش بدور از خانوادش زندگی مستقلیو شروع کرده و دانشجوی عمرانه....
طوفان پسریه که نه تحصیلات عالی داره نه شرکت داره  فقط یه حجره تو میدون بار داره و یه فروشگاه و وضع خوبیم داره‌(از صفر به صد رسیده👌)
طوفان یه خواهر و یه برادر داره ک عاشقانه دوسشون داره
و در گذشته شکست عشقی بدی خورده و از همه ی زنا متنفره.
حالا برادر طوفان و خواهر آرامش میخوان ازدواج کنن و آرامش یجورایی مانعی برای ازدواج این دو هستش و طوفان برای برداشتن این مانع از سر راه خوشبختی برادرش مجبور به ازدواج با آرامش میشه و داستان طوفان و آرامش از اینجا شروع میشه......

🌼رمان مثلث عشقی نداره.فلش بک زیاد داره و درمورد گذشته ی طوفان و آرامشه پس سعی کنین با حوصله و دقت بخونین فلش بک هارو ممکنه یکم گنگ باشه براتون ولی صبور باشین تا علامت سوالای ذهنتون برطرف بشه😁.
رمان عاشقانه های قشنگی داره .

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رمان

تعداد مشاهده: 1136 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: Pdf

تعداد صفحات: 3742

حجم فایل:8,410 کیلوبایت

 قیمت: 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • گالری تصاویر :