PDF نسخه کامل رمان ال آی به قلم پرستو.س با ژانر عاشقانه ،تخیلی در 405

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رمان

PDF رمان: ال آی 

نویسنده: پرستو.س

ژانر:رمان تخیلی, رمان عاشقانه

مناسب و قابل اجرا بر روی گوشی  اندروید و کامپیوتر و PDF و آیفون، با لینک مستقیم با بهترین فونت نسخه اصلی

 

این داستان ماجرای دختری به اسم ال آی است. ال آی دختر آلفای گله گرگ های شمال غربه که بخاطر اشتباه برادرش تو دردسر افتاده. ال آی تنها کسیه که میتونه از یه جنگ بین قبیله ای جلو گیری کنه! اما با ورود یه آلفای دیگه … اوضاع طبق انتظار اون پیش نمیره …

خلاصه رمان ال آی

از جلو در برای کارن که در حال رفتن هی برمی گشت و به من نگاه می کرد دست تکون دادم. نیشش باز شدو ایستاد. تو هوا براش بوس فرستادمو اونم مثلا تو هوا بوسه رو گرفتو با ذوق به سمت مامانش دوئید. این پسر کوچولو هر روز اینجوری می رفت خونه. نمیتونستم وقتی با این کوچولو ها هستم لبخند و از صورتم پاک کنم. چرا بچه ها آنقدر شیرین و دوست داشتنی هستن و بزرگ ها تلخ و سخت؟!

برگشتم داخل و به کلاس خالی و میز و صندلی های کوچیک رو به روم نگاه کردم. یکسال بود اینجا کار میکرد اما هنوز مثل روز اول از بودن با بچه ها
ذوق میکردم. میز و صندلی هارو مرتب کردم و اسباب بازی های ریز و درشتو تو قفسه ها گذاشتم. ساعت نزدیک پنج بود که کار منم تموم شد. آنقدر که اینجا آرامش دارم تو کل عمرم نداشتم.

از کلاس زدم بیرون و جلوی در دفتر مدیریت ایستادم و گفتم:
-تارا … من دارم میرم
-خسته نباشی الی … آخر هفته خوبی داشته باشی
-ممنون تو هم همینطور
از مهد زدم بیرونو به سمت خونه راه افتادم. نسبتا مسیر طولانی بود اما ترجیح من پیاده روی بود. همه مربی ها عصر از دست بچه ها حسابی خسته و بیحال بودن. اما من نه. من تازه این موقع … هوس دوئیدن میزد به سرم… اما حیف که اینجا یه دختر در حال دوئیدن تو خیابون صحنه جالبی نبود!

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رمان

تعداد مشاهده: 461 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:

فرمت فایل اصلی: PDF

تعداد صفحات: 405

حجم فایل:9,986 کیلوبایت

 قیمت: 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل