دانلود جزوه کامل و درس به درس آموزش فال تاروت

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » 🔺سایر

علاوه براین مکتب فیثاغورثی یونانی معتقد بود، غیر از نقوش، حروف و اعداد نیز عناصر مقدسی هستند که از قدرت­های ماوراءالطبیعه خاصی برخوردارند و نمادهای تاروت با تمام این موارد مرتبط هستند.

 یکی از نام آوران ریاضیات یونان باستان فیثاغورس است. وی در جزیره ساموس به دنیا آمد و به علت وجود حکومت خودکامه در ساموس، به جهانگردی پرداخت. او به مصر مسافرت کرد و در آنجا به مطالعه گرداخت. فیثاغورس پس از اینکه به شهر کروتون در ایتالیای جنوبی عزیمت کرد در آنجا مدرسه ای علمی مذهبی بنا نهاد. او در این مدرسه به ارائه و ترویج یک ایده مذهبی پرداخت و طرفدارانی را به دور خود جمع کرد. یکی از شرایط عضویت در مدرسه او پنهان داشتن اسرار و ایده های فیثاغورس بود. همین امر باعث شد که بعدها از تعالیم و آموزش های او آثاری بر جای نماند.

فیثاغورس بر این باور بود که مطالعه اسرار اعداد و اشکال نوعی مذهب است. او پیروان خود را به ساده زیستن پ، تمرین پاکدامنی ، صفای باطن خلوص نیت پاکی و اصالت و میانه روی در هر کاری ترغیب می کرد. کلاس های او بیش از حد عمومیت پیدا کرده بود. فیثاغورس چیزی نمی نوشت و تمام آموزش های او به وسیله شاگردانش ضبط می گردید. او تئوری اعداد را تدریس می کرد و به بررسی کیفیت های خاص اعداد می پرداخت.

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » 🔺سایر

تعداد مشاهده: 49 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.docx

فرمت فایل اصلی: .docx

تعداد صفحات: 311

حجم فایل:3,590 کیلوبایت

 قیمت: 2,500,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل