انتقال پیام: تئوری تاثیرات موجود بر محتوای رسانه


مطالعه تاثیرات بر محتوای رسانه‌ها، آن سوی فرایندها و تاثیرات، تحلیل محتوای رسانه، الگوی محتوای رسانه‌ها، تاثیرگزاری کارکنان رسانه بر محتوای رسانه، نفوذ اصول کاری رسانه، تاثیرات سازمانی بر محتوا، تاثیرات وارد بر محتوا از بیرون سازمان‌های رسانه‌ای، تاثیر ایدئولوژی، ارتباط تاثیرات بر محتوا به آثار محتوا و ساختن نظریه محتوای خبر بخش های ۱۱ گانه کتاب حاضر هستند که بر اساس نسخه اصلی برگردان و در ۵۱۵ صفحه متن و نمودار تنظیم شده است.
کتاب انتقال پیام؛ تئوری‌های تاثیرات موجود بر محتوای رسانه با تاکید بر این که محتوای رسانه لزوما منعکس کننده واقعیات دنیای اطراف ما نیستند و توسط مجموعه‌ای از عوامل شکل داده شده‌اند، به مقایسه پژوهش‌های انجام شده در خصوص محتوای رسانه‌ها و تاثیرات مرتبط با آنها می‌پردازد. این کتاب با رهیافتی منحصربه فرد ضمن بررسی جامع عوامل شکل دهنده محتوا، سطوح مختلف تاثیرات رسانه‌ها را مورد نظر قرار داده و نگاهی جدید به مفهوم محتوا و مضمون رسانه‌ای دارد.
نویسندگان کتاب درباره آن نوشته‌اند: این کتاب درباره محتوای رسانه‌ها و تاثیراتی است که آن را شکل می‌دهد. کتاب‌های مربوط به پژوهش ارتباط جمعی معمولاً از محتوا و مضمون رسانه‌ها به عنوان نقطه شروع استفاده می‌کنند ولی در این کتاب بر خلاف پژوهش‌های رایج که بر مبنای پرسش‌هایی از این گونه است که: پیام به وسیله کدام فرایند توسط مخاطب دریافت و درک می‌شود؟ یا تاثیرات رسانه بر مخاطب چیست؟ دیدگاه متفاوتی را با پرسش‌هایی مانند این که: چه عواملی در داخل و خارج از سازمان‌های رسانه‌ای بر محتوای رسانه‌ها تاثیر می‌گذارند؟ ارائه می‌کند و نمی‌پذیرند که محتوا و مضمون رسانه‌های گروهی منعکس کننده واقعیتی عینی باشند. آنان عقیده دارند این محتواها منعکس کننده دنیای اطراف نیست، بلکه این محتوا توسط مجموعه‌ای از عواملی شکل داده می‌شود که منجر به شکل‌های متفاوتی از حقیقت می‌شود.

دسته بندی: 🔺دیجیتال فایل های الکترونیکی » ... pdf (رمان،شعر،داستان)

تعداد مشاهده: 117 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: .pdf

تعداد صفحات: 512

حجم فایل:0 کیلوبایت

 قیمت : 45,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل